بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی

بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی

با مجهزترین و بروزترین امکانات - کلینیک دامپزشکی رایگان در تهران یکی از لوازم و تجهیزات تخصصی در محیط کاملا ایمن و استریل جهت انجام امور آموزشی و درمانی در خدمت مراجعه کنندگان و جامعه علمی کشور می باشد .

  


 مهم ترین فعالیت های این بخش به شرح ذیل می باشد :

  1. آموزش دانشجویان دوره عمومی و تخصصی به صورت دروس عملیات - درمانگاهی –اصول جراحی – کارورزی و کشیک در بخش انجام میگیرد .
  2. از اصلی ترین محورهای فعالیت این بخش مشارکت کامل در انجام پایان نامه ها  وطرح ها ی پژوهشی که از سراسر کشور به این مرکز مراجعه می نمایند می باشد.
  3. همکاری با دانشگاهها و سایر مراکز علمی و پژوهشی در قالب برگزاری دوره های آموزشی –کارگاه - سمینار – ارائه مقاله و کنگره از دیگر فعالیتهای این بخش می باشد .
  4. انجام خدمات و بیمارستان دامپزشکی تهران فعالیت های درمانی بالینی و مشاوره ای به بیماران مختلف که بالغ بر 90نوع جراحی اعم از عمومی و تخصصی می باشد که در این مرکز انجام میگیرد مانند نمونه جراحی های عمومی و همچنین تخصصی از  قبیل عقیم سازی – ارتوپدی – چشم – فک – دهان - جراحی مغز – ستون مهره ها - اکثر جراحی های پرندگان – خزندگان – ماهیها و اگزوتیک و ... که تمامی این جراحیها توسط برترین اساتید کشور در این مجموعه صورت میگیرد.
  5. همکاری با انجمن های خیریه و حمایت از حیوانات با ایجاد برنامه های هماهنگ در جهت کاهش هزینه ها
  6. تعامل کامل با سایر بخش های بیمارستان برای خدمات بهتر به بیماران .

برچسب ها: بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی ,

[ بازدید : 14 ]

[ دوشنبه 20 آذر 1402 ] 1:27 ] [ oxygenpethospital ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]